Gyakran Ismételt Kérdések

Mi az a Simple alkalmazás?

A Simple egy olyan, hazai fejlesztésű integrált alkalmazás, amely a mobilfizetést ötvözi számos, az életet egyszerűbbé tevő szolgáltatással, mindezt egy applikáción belül. Letöltése ingyenes, szinte minden okostelefonra telepíthető, és bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express bankkártyával, valamint belső egyenleggel használható.

A telefonoddal vehetsz közterületi parkolójegyet és autópálya-matricát, rendelhetsz taxit, aprópénz nélkül fizethetsz országszerte több száz italautomatánál és a WestEnd parkoló automatáinál, vásárolhatsz mozi-, színház vagy koncertjegyet, étel házhozszállítást is igénybe vehetsz, és egyre több vendéglátóhelyen mobilról rendelhetsz. Az elérhető szolgáltatások köre pedig folyamatosan bővül.

SZOLGÁLTATÁSOK IGÉNYBEVÉTELE

  • 1
    Mire van szükség ahhoz, hogy használni tudjam a Simple alkalmazást?

    Az alkalmazást Android, iOS vagy Windows Phone operációs rendszert futtató készülékekre tudod letölteni a Google Play-ből, az AppStore-ból. A mindennapi használathoz az okostelefon mellett az alábbiakra van szükséged:

    - internetkapcsolat,
    - egy általad használt e-mail cím,
    - az alkalmazásban elérhető szolgáltatások kifizetéséhez egy saját MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express bankkártya.

    A fizetési megoldásokról részletesebben a „Hogyan tudok fizetni az alkalmazással?” pontban olvashatsz.

    TOVÁBB OLVAS
    2
    Bármely bank ügyfelei használhatják a Simple alkalmazást?

    Igen, a Simple alkalmazás bárki számára elérhető, aki rendelkezik e-mail címmel és okostelefonnal. Az alkalmazással történő fizetés bármely hazai és külföldi bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express bankkártyával lehetséges.

    TOVÁBB OLVAS
  • 3
    Milyen típusú internetkapcsolattal kell rendelkeznie az okostelefonomnak?

    Mobilinternet vagy Wi-Fi, esetleg más eszközön keresztül megosztott internetkapcsolat segítségével is használhatod az alkalmazást. Az alkalmazás használata csak élő internetkapcsolattal lehetséges, azonban ez nem jár jelentős adatforgalommal számodra. Az alábbiakban támpontot találsz arra, hogy nagyságrendileg mennyi adatot fogyaszt egy-egy szolgáltatás igénybevétele. A lenti adatok megközelítő értékek, és nagyban függnek attól, hogy az adott szolgáltatásnál pl. hány képet töltesz le, vagy – mozijegy vásárlásnál – hány előzetest nézel meg:

    Automatából történő vásárlás és fizetés például: 30 kB.

    - Mobilpincér: 200 kB
    - Mozijegy vásárlás: 0,6 - 1 MB
    - Ételfutár: 700 kB
    - Jegyvásárlás: 20 - 600 kB

    TOVÁBB OLVAS
    4
    Hogyan tudom letölteni az alkalmazást?

    A Simple alkalmazás a Google Play-ben, AppStore-ban és a Windows Store-ban is megtalálható, így szinte az összes Android, iPhone és Windows Phone telefonra telepíthető az alkalmazás. Regisztrálni hagyományosan, email cím és jelszó megadásával lehet, emellett Facebook vagy Google+ profiloddal is regisztrálhatsz. Utóbbi két esetben mindenképpen állíts be külön Simple jelszót, mert bizonyos értékhatár feletti vásárlásnál elkéri a rendszer. Facebook regisztrációkor a Facebook-ban regisztrált email címed kerül be a Simple profilodba, így az értesítéseket is erre az email címre kapod majd.

    TOVÁBB OLVAS
  • 5
    Milyen szolgáltatások érhetők el a Simple alkalmazásban?

    A Simple alkalmazásban az alábbi funkciókat tudod használni: közterületi parkolójegy vásárlás, autópálya-matrica vásárlás, taxirendelés, italautomatás vásárlás, ételrendelés, strandjegy vásárlás, mozijegy-, koncertjegy-, kedvezményes és teljes árú színházjegy vásárlása, egyéb rendezvényekre és helyszínekre való jegyvásárlás, rendelés és fizetés vendéglátóipari egységekben, kiemelt buli helyszínek programjának megtekintése.

    TOVÁBB OLVAS
    6
    Mennyibe kerül a Simple használata?

    A Simple alkalmazás a Google Play-ben, AppStore-ban és a Windows Store-ban is megtalálható, így szinte az összes Android, iPhone és Windows Phone telefonra telepíthető az alkalmazás. Regisztrálni hagyományosan, email cím és jelszó megadásával lehet, emellett Facebook vagy Google+ profiloddal is regisztrálhatsz. Utóbbi két esetben mindenképpen állíts be külön Simple jelszót, mert bizonyos értékhatár feletti vásárlásnál elkéri a rendszer. Facebook regisztrációkor a Facebook-ban regisztrált email címed kerül be a Simple profilodba, így az értesítéseket is erre az email címre kapod majd.

    TOVÁBB OLVAS

STRANDJEGY

  • 1
    Mire tudom használni a Strandjegy szolgáltatást?

    Ha strandra mennél, a Simple alkalmazás Strandjegy funkciójával könnyedén vásárolhatsz belépőjegyet. Nem kell a pénztárnál sorban állnod, megveheted a jegyet a mobiloddal bárhol, bármikor. A használata nagyon egyszerű: válaszd ki, melyik strandon szeretnél pihenni és melyik típusú jegyből hány darabot szeretnél vásárolni. Ezután fizesd ki a számlát. A vásárolt jegyet a Simple alkalmazásban, a jegyeid között is megtalálod.

    TOVÁBB OLVAS
    2
    Mit tegyek, ha nincs állandó internetem a mobilomon, de Simple Strandjegyet vásároltam?

    Alternatív megoldási javaslatként készíts képernyőképet a strandjegyről, ezt felmutatva is bejutsz a strandra. Vigyázat, egy vonalkód csak egyszeri belépésre jogosít.

    TOVÁBB OLVAS
  • 3
    Mit tegyek ha ajándékba vagy valaki másnak vennék jegyet?

    Ugyanezt, csak arra vigyázz, hogy jó helyre küldd a képernyőképet.

    TOVÁBB OLVAS
    4
    Számlát kaphatok a jegyről?

    Igen, ha a vásárlás folyamata közben, a fizetés indítása előtti képernyőn megadod a számlázási címet. Ha alapértelmezettként már be van állítva számlázási cím, akkor elég azt kiválasztanod.

    TOVÁBB OLVAS

FIZETÉS és BIZTONSÁG

  • 1
    Hogyan tudok fizetni az alkalmazással?

    A Simple alkalmazásban jelenleg bankkártyával tudsz fizetni. Az alkalmazás előnye, hogy bankkártyád adatait egyszerűen és biztonságosan elmentheted, így a következő vásárlások alkalmával még egyszerűbb a fizetési folyamat.

    TOVÁBB OLVAS
    2
    Biztonságos az alkalmazás használata?

    A fejlesztő OTP Mobil garantálja az alkalmazás vásárlási és fizetési folyamatainak biztonságát. Az alkalmazás emellett 5000 forint feletti vásárlások esetén általad beállított egyedi jelszót kér fizetéskor. Ezt az értékhatárt csökkentheted, akár 1 forintra is beállíthatod. Bármilyen probléma vagy visszaélés gyanúja esetén a Simple 0-24 órás ügyfélszolgálata azonnal blokkolni tudja profilodat.

    TOVÁBB OLVAS
  • 3
    Miért nem kell minden fizetéskor jelszót megadni?

    A rendszerben alapbeállításként 5000 forintos limit szerepel. Ez alatt a limit alatt jelszó megadása nélkül is vásárolhatsz a bankkártyádról. Minden felhasználó megváltoztathatja és maga állíthat be ennél alacsonyabb fizetési limitet, mely fölött jelszó megadása szükséges. 5000 forintos értékhatár felett azonban mindenképpen jelszót kér a rendszer.

    TOVÁBB OLVAS
    4
    Milyen bankkártyát használhatok?

    A Simple alkalmazás bármely bank által kibocsátott MasterCard, Maestro, Visa vagy American Express kártyákat elfogadja.

    TOVÁBB OLVAS
  • 5
    Mi történik, ha elveszítem, vagy ellopják a telefonomat?

    A Simple olyan biztonságos, mint egy hagyományos webes fizetőfelület. A tranzakciókat az OTP Bank végzi, és az általad megadott, illetve automatikusan 5000 forintos vásárlási limit felett minden vásárlásnál jelszó szükséges. Ezúton hívjuk fel figyelmedet az ehhez kapcsolódó alapvető biztonsági szabályokra. A jelszót ne add meg másnak, és ha ellopják a telefonod, azonnal tiltasd le a bankkártyád, amennyiben az el volt mentve az alkalmazásban. A Simple alkalmazást az alábbi módokon tudod illetéktelen felhasználók számára elérhetetlenné tenni:

    - A Simple mobil alkalmazást más mobilkészüléken megnyitva a jelszavad megváltoztatásával,
    - a www.simple.hu oldalon belépve a jelszómódosítással,
    - a Simple ügyfélszolgálaton keresztül új jelszó igénylésével.

    TOVÁBB OLVAS